3 januari!

Nu känns det som att allt är som vanligt igen. Det känns inte som att vi ens varit och rest i tre månader lång långt borta och upplevt så mycket. Resan känns så långt borta nu. Jag kollar på bilder och kan knappt fatta att jag varit dära. Otroligt att vi faktiskt befann oss i Brasilien för ca tre veckor sedan.
Nu rullar jobb, träning och vardag på som vanligt. Och jag ångrar allt jag sa om att jag längtade efter kyla. På onsdag har dom lovat 29 grader och jag hoppas innerligt att dom har väldigt mycket fel. För på min lediga dag hade jag tänkt åka skidor som det var ett bra tag sen jag gjorde.
Jag sitter och kollar på flygbiljetter och drömmer mej bort efter nya resor. London från Luleå för 657kr typ. Eller  New York. Eller bara till fjällen och åka skidor... Nej, snart tycker jag det är dags för någon ny resa, även om den blir betydligt mindre. I helgen gör jag faktiskt en liten resa till Stockholm. Jag ska på ungdomstinget i friidrott på Bosön. Det ska bli riktigt skoj.


Kommentarer
Postat av: E

KOM OCH RES HOS MIG! :)

2011-01-04 @ 13:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0