30 januari! då var det slut på helgen

Gud vad helgen har gått fort! Den började på fredagkvällen med att jag, Liza, Sofia, Marie och Emilia gjorde egen sushi hemma hos Liza. Den blev supergod! Men väntan på att maten skulle bli klar var alldeles för lång när man var så hungriga som vi var.
Sen har det blivit lite jobb, lite utbildning med travet, middag på bränna med travet, fest och utgång på lotus (första gången sen jag kom hem som jag var där), besök på storheden och tittat på hundar i luleå, kört ett bodypump pass och varit sista timmarna av denna söndag med Tim. Jag har haft rätt så fullt upp i helgen alltså. Till veckan blir det en ny skolvecka och massor av träning förhoppningsvis. Nu när jag börjat skolan igen har söndagarna fått samma mening igen som för två år sedan. Och det är inte en ändring i positiv riktning... 




Gud vad jag började längta efter en hund igen idag när vi tittade på hundar. Och jag började sakna Rosita så mycket när vi pratade om henne... Min lilla vovve...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0