31 januari!

Idag vaknade jag 15min efter att bussen till Luleå hade gått, så det blev att plugga hemma istället. Dagen har gått riktigt fort, timmarna bara flyger iväg när man är hemma.


Imorgon är det ny månad, februari, då ska jag försöka bli bättre på att fota och lägga in bilder hära. I slutet av månaden ska jag dessutom på en nybörjar fotokurs hos Nikon i Luleå, det ska bli svinkul att få lära mig lite så jag kan använda min systemkamera bättre. 
Annars kommer månaden gå åt till plugg och träning vad jag vet. Februari känns som en trist månad, men jag får hoppas och försöka göra den bra i alla fall. 







 
Testade våran nya skrivare och scannade in några gamla bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0