4 januari!

Idag är en dag som jag känner mej allmänt less och trött bara. Jag vill bara att denna dag ska gå så onsdag kommer. Ledig dag, sovmorgon, underbart. Det känns som att jag längtat till onsdag och denna sovmorgon länge nu. Typiskt nog så lär det bli svinkallt imorgon, redan nu är det typ 30minus grader. Så inge skidåkning eller andra uteaktiviteter. I och för sig kanske det är bra, med tanke på min förkylning som aldrig ger sig. Jag har inte ont i halsen på dagen, men så fort jag börjar anstränga mej så börjar det bränna i halsen. Åh, vill ju träna för fullt ju!!!
En varm dusch och en kopp te nu i alla fall. Kanske jag öppnar fysikboken om jag orkar...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0