5 januari!

Skönt att få sova ut. Skönt att få ha en lugn morgon. Skönt att sitta och mysa i en gosig fleecetröja. Mindre skönt att behöva göra fysik. Snart ska jag åka och hämta ut min labblåda och börja med laborationerna. Två labbrapporter ska skickas in till helgen.


Jag har hittat något jag verkligen vill ha nu. En jordglob! Jag har alltid älskat kartor. När jag var liten satt jag med kartboken och kollade in alla länder och jag nötte till och med in alla Afrikas länder uppifrån och ned.
I Brasilien såg jag en stor världskarta i läder i gammeldagsstil som var underbart fint och som jag så gäran ville ha. Men nu har jag sett en svart-vit jordglob i modern stil som skulle passa så bra i min framtida lägenhet och
hus.







Från http://jordglob.se/. Massor av snygga jordglobar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0