9 januari!

Varför släpper aldrig den här förkylningen från mej? Jag är så täppt i näsan och snorig hela tiden och det värsta är att jag är så trött. På väg hem från Bosön, jag har ju varit i Stockholm lördag till söndag, så sov jag hela bussresan till Arlanda och sedan somnade jag även innan planer hade lyft och sov tills vi landade. Och nu ska jag gå och lägga mej och sova för natten fastän klockan bara är tio och jag inte ska jobba imorgon.

Det var alltså ungdomstinget som jag var på på Bosön. En kul helg med massa nya friidrottsmänniskor, friidrottsdiskussioner, skojiga aktiviteter och massa inspiration. Jag var ju där förra året också och det var nästan bättre då, för då hade man inga förväntingar och allting var nytt. Men en bra helg var det iår också!










Lånade lite bilder därifrån!



Ny vecka imorgon som börjar med ett besök hos tandläkaren... Hm, vi får se hur det går, det var ett bra tag sen jag var där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0