16 juli! härliga lediga dag

Min lediga fredag tillbringade jag på ett väldigt bra sätt! Jag började med en springtur på morgonen sidan (känns fortfarande i låret, men det funkar att springa) sedan tog jag bussen till luleå där jag hade en toppen dag som avslutades med fest hos Linnea med härliga tjejer och utgång på färjan. Väldigt trevlig och bra kväll! Däremot lite jobbigt att stiga upp för att jobba ett kvällspass 13-21 idag. Extra jobbigt när mobilen min fick slut batteri och dog efter bara två timmar på jobbet.

Just det, har ju glömt att säga att antagningarna har kommit. Blev jättenervös när Linnea skrev på torsdagförmiddag att det kommit och jag var på jobbet och inte kunde kolla förrän flera timmar senare. Det blev i alla fall civilingenjör väg och vatten på Chalmers. Mitt första val efter arkitekt. Det som jag började läsa om sista anmälningsdagen och tyckte verkade intressant. Som jag satte före byggingenjör och AE bara för att jag ändå inte trodde jag skulle komma in där. Så jag vill ju hellre gå AE eller bygg. Ibland gör jag så tokiga val. Men men, Mickan sa att man kunde byta mellan program så jag hoppas på det. Göteborg till hösten alltså? Låter väldigt bra tycker jag! Känns bra. Då vare bara lägenhet då... Usch, jag som inte velat tänka på det där med bostad för att jag vet hur svårt det är att hitta...

 

Lite bilder från kvällen!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0