18 juli!

Måndag igen, men jag är helt dagvild för att jag har jobbat hela helgen. Men det har funkat det också och imorgon är jag ledig så. Jag kanske drar till luleå en sväng och shoppar lite, jag är lite sugen på det så vi får se.

Vad glad jag är att jag har vänner som finns där när det är tungt och jobbigt.
Det har varit lite tjorv och svårigheter nu sista tiden. Massa svåra känslor och val. Men man kan inte styra över känslor och det är aldrig lätt sånt här. Jag försöker tänka positivt, att det löser sig, det blir bra. Att det tar sin tid. Allt behöver sin tid för att bli bra. Och man vet aldrig vad som händer i framtiden utan att detta är bara hur det är nu. Men det är inte lätt när det är så mycket känslor inblandade och det går inte att göra på något sätt utan att nån blir ledsen... Du betyder väldigt mycket för mej ändå, det vet du.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0