19 juli!

Dagen började med att jag snoozade en halvtimme längre än planerat. Äntligen fick jag i alla fall lite mer sömn än vad jag fått de senaste veckorna. Jag skyndade mej sedan till Luleå för att träffa Linnea. Vi drog ett träningspass på helex där vi surrade på mera än vad vi tränade. Sedan fick jag äntligen kika på rean som jag velat i flera veckor nu. Och vet vi vad, jag fyndade faktiskt litegrann på rean. Jag som annars aldrig brukar hitta saker på rea. Nu fick jag med mej ett par jeansshorts, ett linne, en topp, en stickad kortärmadtröja och två par trosor. Vi hann även med en lunch på dagoberts och en glass i solen.

Nu ikväll har vi varit och tagit ett kvällsdopp på alder. Det blev ju en underbar kväll trots regnovädret imorse. Och ja, jag tordes ner i vattnet! Så första doppet och badet (i sverige) är gjort för sommaren nu, äntligen. Det var dessutom rätt så skönt, inte alls farligt kallt i vattnet. Vi avslutade med glass på Max, andra för dagen, men det är ju trots allt sommar!

Underbar dag! Varför kan inte alls dagar vara som denna? Jag får ångest att jag inte har många lediga dagar kvar nu hemma i Boden... Sommaren har ju precis börjat känns det som ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0