22 juli! underbara fredag!

Jag försova mej imorse. Pappa kom in och väckte mej kvart i sju (började jobba sju), så det var bara kasta på sig kläderna och göra med sig några mackor till jobbet. Jag kom bara några minuter sent ändå så det gjorde ju inget, men ändå... Jag gå typ på överenergi hela tiden. Det får bli bättre till hösten.
Förmiddagen på jobbet var rejält stressig och jobbig, eftermiddagen desto bättre. Jag var hos mitt favritpar av vårdtagarna och lagade middag (notera lagade och inte värmde) och dom gav mej en chokladask när jag skulle gå! Jag ville inte ta emot den men hon gav sig inte. Jag lämnade den på lokalen så den kommer väl vara slut efter helgen. Men så himla gulligt, jag blir så rörd. Åh gud vad jag kommer sakna dom också. Inte bara dom utan flera av mina vårdtagare. Jag gillar mitt jobb helt enkelt.

Nu bär det snart av för en härlig fredagskväll och imorgon ska jag till Evelinas stuga mest troligt, mys! Släktmiddag på söndag dessutom. Min helg låter rätt bra va? Sen längtar jag ju lite till jobbet på måndag igen, haha. Jag känner mig så glad nu. Jag fick hem papper och sånt från chalmers idag. Det känns spännande, men nervöst!
Nä nu måste jag skynda mej in i duschen efter en sjukt svettig löprunda med intervaller. Jag är inte skapt för att springa i 26 grader sol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0