27 juli! onsdag

Nu börjar jag bli lite stressad. Tre veckor kvar hemma i Boden, tre veckor kvar av sommaren. Det känns ju som att sommaren nyss börjat och att jag inte ens har hunnit en bråkdel av allt jag ville göra i sommar. Jag har ju haft så mycket jobb. Visst det är bra med jobb, men nästa sommar ska jag vara ledig betydligt mera. Nog för att det säkert kommer sluta med att jag tar på mej arbete i alla fall...

I alla fall så har jag två och en halv helg hemma i Boden kvar nu, varav en som jag jobbar. Så det är inte mycket tid. Jag försöker inte tänka på det, men tiden går ju så sjukt fort.

Och bostad har jag ännu inte fixat. Det känns så himla svårt och därför har jag inte riktigt orkat bry mej så mycket som jag borde göra. Jag tänker bara att det löser sig. Men nu är det verligen dags att ta tag i det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0