4 juli!

Ny månad, igen! Det känns ju som att sommaren nyss har börjat och så är det redan juli. Men det är ju trots allt en och en halv månad kvar typ.

Två trevliga kvällar på Boden alive i helgen, den ena lite kortare och nyktrare än den andre. Kul att det händer nått i Boden i alla fall och roligt att träffa lite folk. På lördagen jobbade jag även på kronpaddeln med innebandyn, synd bara att det var kallt och regnigt. Vi ställde även upp med ett lag i damklassen, det gick däremot inte så bra. Det borde gått betydligt bättre, men kul att vara med i alla fall.

Min lediga dag har spenderats med att få en välbehövlig sömn, vilket jag saknat ifrån helgen. Jag ligger ganska många timmar efter i sömn från två veckor tillbaka typ. Sen har jag träffat och varit med Evelina som äntligen kommit hem från Kina. Så kul att se henne! Det känns nästan som det var igår vi sågs fastän det är typ ett år sedan. Jag har saknat henne. Vi drog på en utflykt till Seletsbruk och tog med oss lite fika och hade det mysigt. Vi har även hunnit med middag hos Evelinas mormor med Emilia, varit på ett gympapass på kvarnängen i kvällssolen (det var typ vi och tanterna ;b, men det var faktiskt väldigt kul!) och gått en runda och pratat på. Väldigt trevlig dag!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0