5 juli! Jag gillar mitt jobb!

Idag var första dagen på mitt schema i Norrbacka, min "hem"grupp där jag varit i tre somrar nu. Alla jag besökte var så glada över att se mig igen och då blir man glad! Det är lycka att få hjälpa andra och göra nytta för någon annan. Jag trivs. Att jobba 7-17 är inga problem alls förutom att jag inte har så mycket tid till att göra saker när jag kommer hem.

Jag är ensam hemma, familjen åkte till Liviöjärvi igår så huset är tyst och tomt. Jag njuter. Så skönt. En helt annan känsla att vara själv. Och än så länge har resterna i kylen räckt så jag har inte ens behövt laga mat, haha. Det enda som är lite läskigt är att sova själv. Jag gillar det inte. Särskilt inte i ett stort hus. Så jag hoppas för allt i världen att Evelina och Emilia inte har med sig en skräckfilm i alla fall. Det blir nämlingen filmkväll hos mej snart. Mysigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0