6 juli! Harry P!

Jag var och hjälpte till att träna löpgruppen i friidrott ikväll och det var riktigt kul. Efter det körde jag dessutom egen intervallträning på bana. Så det blev en lång träningskväll. Men skönt var det, en härlig kväll. Jag kommer ha träningsvärk imorgon. Sista 200-meters intervallerna var jäkligt tunga och kändes i låren.

Just nu är jag väldigt glad! Mycket kul som händer och för stunden känns allt bra. Pajala marknad och släkträff i helgen, lunch med Linnea imorgon och nyss bokade jag biljetter till Harry Potter sista delen och filmen. GREAT! Som jag har längtat efter den alltså. Så nästa torsdag då smäller det! Hihi, jag längtar!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0