6 juli! och jag bara älskar sommarkvällar!


Alltså, svensk sommar med långa, ljusa och varma kvällar med midnattsol. Finns det något bättre och härligare? Jag skulle inte tro det. Nog är en solsemester i Turkiet, Grekland, Bulgarien osv underbar, men där är det ingen kvällssol med ljusa nätter. Jag blir aldrig trött på kvällarna när det är såhär soligt och ljust. Man vill ju bara vara uppe och njuta! Man tänker inte alltid på hur fint det är. Men i måndags, när vi var på sommargympa på kvarnängen så var det en perfekt kväll! En sån där kväll man bara ville gå en långpromenad, ha picnic på en gräsmatta eller vad som helst mysigt utomhus. Solen sken och höll på att gå ner, gräset var gränt och underbart och det var varmt så man kunde vara i t-shirt och shorts.

Ahh, jag bara älskar Sverige och sommaren ibland!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0