7 juli! hejhej Pajala & Liviöjärvi

Imorgon tar jag bilen och åker upp till Liviöjärvi och Pajala till familjen. Jag har inte varit där på tre år tror jag, så det känns kul att åka upp och särskilt nu när pappa köpt hans barndomsgård. Sen är det ju alltid kul att gå på marknaden som är nu i helgen och desutom ska vi ha en liten släktträff/middag på lördagkväll. Vi träffar ju så sällan släkten på pappas sida så det ska bli riktigt roligt också. Det blir nog en bra helg. Skönt att äntligen få vara ledig en hel helg. Bara jag hittar till Pajala, jag har aldrig kört dit och heller aldrig så långt. Med ljudbok i stereon och godis brevid mej ska det nog gå bra.

Men först jobb 7.30 till 17. Nu gäller det att packa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0