1 juni! Äntligen sol!

Det blev ingen innebandyträning, hallen var låst. Vaktmästaren hade tydligen tagit lov redan ikväll. Jag som var jättesugen på att spela och hade bestämt mej för att träna. Det var ju typiskt. Men det kanske var bra för jag har börjat känna i hälen när jag springer. Överansträngd kanske?
Istället kom Maja och Bella över och träffade Zorro och vi gjorde chokladbollar. Mysig kväll med andra ord! Vi hade lite kul åt teet när vi fikade, Bella råkade ta salt istället för socker först i sitt te och Maja tog hälften socker hälften te när hon drack.

Jag har förresten provat på absolut torr. Jag tänkte att det är ju aldrig fel att inte svettas under armarna och särskilt på sommaren. Och ja, det funkar väldigt bra. När jag tränade och svettades jättemycket så var jag helt torr under armarna. Lite mysko bara. Sen hur bra det är för kroppen att stoppa på aluminiumklorid i alkohollösning det vet jag inte. Men om det säljs på apoteket kan det ju inte vara så farligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0