12 juni! hemma i Boden igen

Efter en vecka borta i Bulgarien är jag nu hemma igen. Alltid skönt att komma hem även fast man haft det väldigt bra. Solande, badande, god mat, mysiga kvällar och lite festande. Jag gillar Bulgarien av vad jag sett nu, mycket bättre än Turkiet. Synd bara att det vart supervärme här hemma just nu vi varit borta och nu när vi kommer hem så ser det ut att bli kallare igen. Typiskt. Men jag kan i alla fall hoppas att jag ändå är brunare än dom flesta här hemma. Min pappa är då brunare, man kan tro att han varit i Thailand i två veckor eller nått. Men han blir då alltid brun som en pepparkaka på en gång.

Väskan är uppackad och bilderna uppladdade och jag har käkat en god middag. Nu är det bara en skönt natt som väntar i min egna säng. Mera bilder från resan kommer imorgon hära.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0