13 juni! naglar

Jag biter ju på naglarna och dom ser förjäkliga ut. Korta och eländiga. Jag har nog aldrig haft långa naglar. Ja förutom på balen för två år sedan då jag hade lösnaglar. Men dom ramlade av innan kvällen var slut.
Nu i alla fall i Bulgarien så gjorde jag gelenaglar för jag har varit sugen på att göra det hemma ett bra tag nu och testa på att ha långa fina naglar. Det var ju mycket billigare där så jag passade på att unna mej det. Dom blev riktigt bra, men jag är bara så otroligt ovan att ha långa naglar. Jag känner mig nästan lite handikappad. Det är svårt att skriva sms, svårt att schamponera håret osv. Jag som trodde att det skulle vara lättare att ha långa naglar.
Detta gör kanske att jag slutar bita på naglarna när jag inte kan bita på dessa. Hoppas dom håller länge dessa bara. Jag gjorde dom i lördags och på kvällen ramlade jag och två av naglarna bröts av. Men jag gick och fixade det dagen efter så nu får jag tänka vara lite försiktigare och inte dansa på bord... Jag är i alla fall glad över mina
fina naglar nu!
Inte så bra bilder, men det syns ganska så bra! Dom ser kanske inte så jättelånga ut, men tro mej dom är väldigt långa för mej.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men så läckert!!

2011-06-17 @ 11:57:42
URL: http://lin-nor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0