17 juni!

Ledig dag idag, otroligt skönt efter dubbla pass igår. Men istället för att utnyttja dagen så sov jag ända till elva. Jag fick nästan en chock när jag tittade på klockan när jag vaknade. Men det kanske var välbehövligt med sömn. Vädret är toppen så jag har suttit ute och solat och spela badminton med pappa på gården. Nu väntar jag på att Venke med familj ska komma och äta middag hos oss.

Igår så tränade jag första gången på jag vet inte när på bana, på Björknäsvallen alltså. Det var kul att göra lite annan träning men ovant och tungt. Det blev några 300- och 200-meters intervaller. Jag körde i vanliga skor, spikskorna vågade jag mej inte på.
Jo, jag bröt en nagel på jobbet igår också (det verkar inte funka med långa naglar för mej), men jag stoppade lite superlim så nu sitter den bra igen. Men jag har ingen aning om det var bra eller inte...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0