18 juni! slitit på travet istället för dans med drängarna

V75 i Boden idag/kväll så inge farmen och drängarna för mej, tråkigt nog. Jag som gillar farmen och jag missade ju förra helgen också. Men V75 är ett måste att jobba på om man jobbar på travet. Och det är faktiskt rätt kul ändå! Mycket folk, en riktig folkfest, så kvällen gick riktigt fort. Lite synd att jag satt uppe i logerna och såg inte mycket av folket och travet. Man träffar/pratar med så mycket roliga och konstiga människor också när man jobbar. Sen så har jag ju faktiskt tjänat pengar (plus en biobiljett!) istället för att slösa pengar.

Godnatt på er! Hoppas ni som varit på farmen hade en bra kväll, men de tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0