20 juni!

Regn. Hela dagen har det regnat. Kan det bli tråkigare? Jag har i alla fall gjort lite nytta idag, städat, tvättat fönster, bäddat rent och småpysslat med lite av varje. Ingen löptur ute idag, dessa dagar är det tur att man har kort på step-in. Det var längesen jag var där nu och längesen jag sprang på löpband istället för ute på vägarna eller barkspåren.

Åh vad man längtar tillbaks till Bulgarien dessa dagar!


Just nu är det massor av tankar i mitt huvud. Om skola, om känslor, om framtiden, om sommaren. Jag vet ingenting känns det som. Så svårt. Svårt att veta, svårt att känna efter. Och när det dyker upp nya saker, nya tankar, nya möjligheter. Det gör det bara ännu svårare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0