28 juni!

Underbart med två lediga dagar, speciellt när det varit så här fint väder! Soligt och varmt. Gårdagen spenderades på stan med att äta sommarens första mjukglass. Jag har kommit fram till att jag inte är så förtjust i mjukglass, jag föredrar kulglass. Jag köpte en stor bägare men lessnade efter inte ens hälften.
Det var även en superfin kväll så efter ett härligt (men så tungt efter förkylningen) så spelade jag och Maja tennis i kvällssolen.
Idag har jag legat och stekt på alder med Mickan. Första besöket där för sommaren och jag hoppas att jag har fått lite färg. Mitt ansikte hettar då i alla fall. Det blev tyvär (?) inget bad, vattnet var alldeles för kallt tyckte vi och jag ville inte riskera att få tillbaka förkylningen heller.

Nu är morotskakan i ugnen och jag ska hoppa i duschen efter ett svettigt backpass i pagla. Träningen får rätt bra nu igen och det känns kul! På torsdag blir det mest troligt att springa terrängserien i Sävast. Det är en lagom och rolig tävling lite på skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0