1 mars!

Jag och bilar går inte riktigt ihop. Igår tog jag bilen till skolan eftersom jag skulle vara hela dagen och kvällen i Luleå. När jag slutat skolan och ska köra in till stan för att möta Linnea för träning på Helex så sitter jag fast. Jag hade visst kört fast litegrann när jag parkerade bilen nära snöhögen... Jag fick som tur hjälp att komma ut i alla fall!
Sedan kom problemet att hitta parkeringsplats. Gud vad jag hatar att parkera i Luleå. Jag körde runt mitt i stan och höll på att bli tokig och parkeringshus förstår jag mej inte riktigt på.
Inte nog med detta så när jag var på väg hem från fotokursen så upptäcker jag att det är lite lite bensin i tanken, så det var bara att tanka. Jamen, det är väl inget problem tänker ni. Men nu har jag knappt tankat själv en enda gång sen jag fick körkort och jag kan inte minnas sist jag tankade. Så jag lite problem med tankningen... Det där var min gårdag sett från bilkörandet.

Annars så var dagen riktigt bra. Träning på helex med Linnea som sagt, bara en lektion, middag på max och fotokurs.

Idag har jag skrivit matteprov (som gick riktigt bra!) och jag ska snart ut i finvädret och springa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0