11 mars! då var det fredag igen

Kemideltantan var bortgjord, skönt.

Nu ska jag laga mej lite middag (koka pasta och värma tonfisksåsen som pappa redan lagat). Mamma och pappa är i Liviöjärvi hela helgen. Mamma tror inte riktigt på mina matlagningskunskaper, hon hade nämligen köpt hem nuggets och färdiggjorde potatisklyftor som jag kunde äta och idag hade hon bett pappa göra en tonfisksås. Jag kan faktiskt laga mat om jag vill.
Jag ska i alla fall fara iväg mot Unbyn till Anna och ha en trevlig fredagkväll dära!

Jo förresten, jag prövade på bodycombat igår. Det var ja, väldigt annorlunda. Typ en massa slag och hopp, väldigt boxningslikt men utan boxningssäck eller pboxningspartner. Det var i alla fall rätt så kul och jobbigt. Jag hade väldigt svårt med kordinationen vissa stunder och att få ihop allt...


trevlig helg på er! jag ska försöka ta till vara på helgen och göra nått bra av den.









Jag & anna hos anna på Gotland! Ett par underbara dagar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0