15 mars! Pluggvecka!

Inga lektioner i veckan, bara en massa plugg hemma! Mattetenta på fredag och fysik tenta nästa måndag. Usch så jobbigt! Det är så svårt att plugga till sånna där prov också. Jag gör gamla testtentor, det är det enda som känns givande, men jag vet inte. Jag hoppas på det bästa och siktar på ett godkänd. Än har jag aldrig fått ett icke godkänt i alla fall.

På tal om plugg så är det prick en månad kvar till anmälan till högskola... Ännu mera usch! Det kommer bli som förra året då jag satt sista dagen i panik och visste inte vad jag skulle söka eller i vilken ordning. Jag har skjutit upp det där och inte velat tänka på det. Kanske dags att börja fundera lite djupare igen... Sen är det ju dessutom högskoleprovet om två helger typ, 2 april, som jag egentligen också borde behöva plugga till litegrann åtminstonde. Men det lär ju knappast bli av. Det är alldeles för mycket i huvudet nu.

Så kan dom se ut, fysikuppgifterna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0