16 mars! älskar vädret!

Igår var jag med pappa på en skidtur ut på ängarna här i södra/norra svartbyn. Så underbart i detta väder. Och vädret var lika fint idag. Men idag stängde jag in mej i gymmet på förmiddagen och körde ett bra löppass på löpbandet och sedan bodypump i en timma med Anna, Sofia, Lisa och Linnea. Gissa om jag var slut efteråt! Men det var en väldigt bra start på dagen. Jag och anna lunchade därefter på dagoberts och gick en runda i stan. Varje gång man är i stan ser man något nytt som hänt. Nu hade en ny väskaffär öppnat och sist jag var i stan så hade Bokia stängt.

Jag har hunnit göra en övningstenta idag med och jag känner mig faktiskt inte ett dugg stressad eller orolig inför tentorna (även fast jag fortfarande tittar på lösningarna på nästan alla uppgifter....).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0