18 mars!

Det är inte lätt när det är svårt och man inte vad vad man vill. Just nu vore allt bara toppen ifall jag slapp tänka på allt och bara kunde leva. Det är svårt att släppa taget och börja om, tänka om.
Just nu går tiden för fort. Det är alldeles för kort tid till sommaren. Jag ville ha en sista, bra vår i Boden. Göra allt det jag ville göra, men saker blir sällan som man har tänkt sig, tyvär.

Någon gång måste det ju vända, det gör det alltid, eller hur? Efter regn kommer solsken, right? Man kan inte alltid ha det bra, som alfons pappa typ sa.

Imorgon är det lördag och jag har ingen aning om vad jag ska göra av dagen. Jag borde plugga, men dagen har många timmar. Just nu känner jag mej bara nere och önskade att när jag vaknar imorgon så ser allt annorlunda ut. Önska kan man ju alltid men det är sällan önskningar slår in...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0