18 mars! mattetenta, check!

Då var mattetentan bortgjord. Otroligt skönt! Och därmed är denna kurs slut (dvs om jag klarade tentan...). Men det kändes rätt bra, jag kanske till och med kan sikta på de högre betygen. Nu vill jag bara ha resultatet på den! Jag vill alltid ha tillbaka provet nästan direkt efter att jag har gjort det så jag hoppas på att han är snabb på att rätta.

Men inget lugn för att den tentan är över, nu är det stenhårt (hm..?) plugg till fysiken på måndag. Den är den tentan som verkligen skrämmer mej.

Det som är bra med tentor är att man är ledig sen resten av veckan, så nästa vecka är jag ledig ifrån skolan. Det är ju inte ofta jag är ledig i flera dagar så därför hade jag velat göra något, resa eller så. Men det lär väl inte bli något, de flesta andra jobbar ju eller har annat. Jag ska fundera litegrann i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0