19 mars!

Jag började dagen med en lång löprunda, sedan lunch och iväg för att se mitt lag vinna seriefinalen i div 3 mot TAIF. Bra jobbat tjejer! Jag blev bara så sugen på att själv spela. Vem vet när jag kommer spela match nästa gång, om det blir någon nästa gång... Jo men det ska det bli!
Nu har jag kommit hem från en underbar skidtur på ängarna. Jag satte mej i en grop efter vägen och njöt av solen och fika. Hur undebart är inte detta väder? Om det ska fortsätta så här så vill jag inte ha vår/sommar på länge! Detta är en anledning till varför man bor i norrbotten!















Nu måste jag ta tag i lite fysikplugg, tyvär... Slut på det roliga!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh va mysigt det såg ut! :)

2011-03-20 @ 14:11:00
URL: http://lin-nor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0