21 mars! Tillbaka i friidrottshallen

Jag blev peppad på att anmäla mej till något stortlopp iår, kanske lidingöloppet. Så därför har jag blivit sugen på att träna löpning riktigt nu. Nu när det blir vår och innebandyn har slutat. Men på ett sätt vill jag inte, för förut tappade jag all motivation och lust till löpning för att det blev ett "måste" med alla träningspass och jag vill träna och springa för att det är kul, inte ha nått måste att göra ett visst antal pass i veckan eller springa på vissa tider.

Nu ikväll hoppade jag in och hjälpte till som tränare på friidrottsträningen och det var väldigt kul att vara tillbaka och träffa alla. Man blir så glad för alla andra är så glada på träningarna. Idag så ville dom knappt sluta hoppa höjd och det blir man också så glad av, att dom har kul och intresse för det. Det dåliga var bara att jag var med och körde löpskolning och då började jag känna i nedre benhinnan = riktigt illa! Jag har inte haft känningar i den på flera år. Så nu ska jag smörja in den och hoppas på att det bara var något tillfälligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0