24 mars! gladare

Jag kom nyss hem från ett spinningpass och lite styrketräning i gymmet och sitter nyduschad med rostad macka och mjölk. Så skönt! Imorgon väntar en morgon löptur med Maja och sedan drar vi till Luleå, perfekt nu när lönen kommit in på kontot, haha! Hoppas bara att jag kan springa. Jag har nämligen fått blåsor under mina fötter (särskilt under högerfoten) av sulorna som jag stoppade i skorna i förrgår för att jag trodde att jag hade fått problem med benhinnorna igen. Och igårkväll var så så dum att jag spräckte blåsorna med en trubbig, smutsig sax så nu gör det ont bara jag går typ... Jaja, nu har jag rengjort med sprit och plåstrat om så jag hoppas dom är läkta till imorgon!

Jag har inte bestämt om det blir farmen på lördag eller ej. Det hade vart skoj, men ja jag vet inte... Jag bestämmer mej alltid för saker i sista stunden!
Colca Canyon - Peru
Jag satt och kollade igenom alla sydamerika bilder, gud vilka minnen! Jag blir så glad när jag ser alla! Jag ska försöka välja ut bilder som jag ska framkalla, inte det lättaste kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0