27 mars! Farmen och tentaresultat!

Ja, det blev alltså farmen igårkväll, jag bestämde mej i sista stunden typ och köpte biljett vid grinden.
Förfest hos Lisa bland annat. En bra kväll, men jag såg inte mycket av hoffmaestro och kontokortet försvann. Kort sammanfattning där.

Jag har funderat på vad man nu ska se/göra på söndagkvällar nu när solsidan slutat (jag hoppas på en 3e säsong!) och nyss fick jag svaret. Jag såg att mästarnas mästare börjar ikväll kl 20. Great!

Förresten så har mina tentaresultat kommit, bra och mindre bra. Jag klarade ej fysikprovet men i matten fick jag högsta betyg! Mitt första underkända prov fick jag alltså. Det svider och det känns oerhört jobbigt att börja plugga om till omtenta i fysik... Usch.
Annars så är jag på väldigt bra humör just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0