3 mars! ledig dag i backen

Jag skrev ett långt inlägg men tydligen var det lite fel på blogg.se så det försvann... Jaja, jag skriver ett nytt denna dag. Jag är ledig och dagen ska spenderas i klinten med Linnea. Synd bara att det är typ storm ute. Jag vaknade av att det blåste så mycket. Men jag har verkligen längtat efter att åka slalom så vi far i alla fall. Det blir nog bra, hoppas jag.

Igår tog svenska skidtjejerna VM guld i sprintstafetten, men det har väl ingen missat hoppas jag?
Jag själv har blivit grymt sugen på vasaloppet och klassikern. Sån otrolig utmaning. Ett helt år att kämpa för alla loppen. Jag har ju sagt att jag ska göra klassikern innan jag är 25 år och jag vill nog göra tjejklassikern innan dess. Kanske borde satsa på den 2012 eller 2013 kanske? Någon som vill anta utmaningen med mej? :) Fast jag kanske inte kommer ha så mycket tid som krävs för att träna till det när jag börjar plugga... Jag får fundera...

Chokladen är kokad, mackorna är gjorde och extrakläder nerpackade! Nu bär det av snart! :)



Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh jag blev jättetaggad på tjejklassikern nu.. Men det är nog ingen bra ide, jag som aldrig åkt skidor.. och typ aldrig cyklar heller för den delen ;) xx

2011-03-03 @ 10:43:42
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0