31 mars!

Torsdag idag och fredag och helg imorgon igen. Jag sitter halvt död i soffan efter en långlöprunda och sedan paltmiddag på det och försöker komma på vad jag nu ska ägna kvällen åt. Det är ju kanske sista matchen i semi-finalen för Luleå hockey ikväll. Jag är ju inte så intresserad i hockey, men jag tycker det är rätt kul att det gått så bra för luleå iår. Man måste ju faktiskt hejja på grannstaden. Annars kanske jag borde ägna mej åt lite plugg. Det finns alltid något att plugga.

Min helg ser rätt så trist ut: högskoleprov hela lördagen och jobb 13-21 på söndag. Kanske utgång och fest på lördagkväll? Det skulle i alla fall göra helgen lite bättre. Imorgon är jag ledig, inge skola och inge jobb, så skönt. Jag ska äntligen få träffa Emelie som kommit hem från Brasilien igen! Har saknat henne.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0