7 mars! intensiv dag

Idag har det hänt mycket, en intensiv dag för mej. Den började med jobb 7-11 sedan lunch och iväg till Pagla för lite friluftsliv med Liza, fanny och Sofia. Vi gjorde eld och grillade och myste på innan vi for iväg till Hanssons för lite fika, varmchoklad med grädde. Jag stack sedan iväg på klippning hos Emilia. Det var jäkligt skönt att bli av med allt slitet och få nytt fräscht hår. Jag funderar bara på att fixa lite slingor i det nu och kanse använda lite silverschampoo... Jag får se helt enkelt.
Efter det har det blivit plugg (ytterst lite...) och middag och träning på stepin. Puh, äntligen hemma! Nu kanske det blir att se se solsidan som jag missade igår då jag ägnade hela kvällen åt att sitta i en buss från Gällivare.
Vi var ju och spelade match där igår med div 2. Egentligen skulle matchen spelas halv tre men när jag vaknade vid åtta hade jag fått sms om att matchen var framflyttad till fem, suck tänkte jag. Det skulle innebära att vi skulle komma hem sent på söndagkväll, vilket vi också gjorde. Men vi vann med 8-0 i alla fall, och det gjorde resan så betydligt mycket lättare! Jag gjorde dessutom ett mål, första målet den här säsongen, så det kändes riktigt bra!

Elin skrev en väldigt bra dikt om våran match i Gällivare, ni kan läsa den hära.

Nä, nu längtar jag verkligen till solsidan och One tree hill! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0