12 maj! Ett steg närmare

Då var sista fysiktentan för den här läsperioden gjord och klarad! Skönt. Nu ska jag bara ladda om inför omtentan på tisdag och klara den så är fysiken färdig. Jag ska verkligen fösöka ägna tid åt plugg i helgen.
Jag känner mig mycker mer lättad och på bättre humör nu, solen är helt klart en orsak till detta också. Imorgon är de fredag och sedan helg. Fika med Fanny och Anna, lagfest, löptävling och plugg väntar. Det blir nog en bra helg. Nu ska jag försöka få i mej lite mat i magen och mysa en stund till i solen med sötisen min innan jag ska fara till stan för jobb.

Så jäkla söt liten vovve vi fått alltså! Jag tror inte det finns något sötare än våran lilla Zorro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0