16 maj! bra helg

Helgen har varit riktigt bra. Det blev hemmalagad sushi och myskväll hemma efter en trevlig fika på stan och solning med Fanny, Anna och Julia. På lördagen sprang jag vårlöpet i Luleå, 8,8km. Det gick helt okej och jag var rätt nöjd efteråt. Ännu nöjdare efter att ha fått shoppa lite smått i Luleå efteråt. Jag var riktigt shoppingsugen men hittade bara ett linne och en kjol.

Kvällen var det grillning och lagavslutning hos Tess. Väldigt kul och roligt att träffa alla och göra något med laget. Särskilt roligt när det mest troligt inte blir något spel med detta lag till hösten.
Klockan är kvart i tio, om tolv timmar typ skriver jag omtentan. Önska mig lycka till! Vad gör jag om jag inte klarar det? Jag måste klara det helt enkelt...

Lånade lite bilder från Angelica som tog en hel del bilder under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0