17 maj!

Jag vet inte vad jag ska säga om omtentan idag. Vissa uppgifter kändes jättebra men vissa långt ifrån bra... Jag håller alla mina tummar att jag ska komma upp i tillräckliga poäng.
17 maj är förövrigt norrmännens nationaldag som alla vet. Ordentliga firanden i Norge antar jag att det varit idag. Trist att inte Sverige har samma traditioner som Norge att fira nationaldagen. Dom har ju större historiska anledningar till att fira.
Jag har just sett klart kvällens oth avsnitt och ska börja bege mej mot sängen. Jag fick jobb 7-12 imorgon, skönt att få jobba när jag ändå inte har något bättre för mig och vädret är tristare än tristast. Sen ska jag börja plugga till nästa prov, kemi denna gång. Snart är det över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0