21 maj! luleå stadsmara

Då var det avklarat för detta år, Luleå stadsmara 21km! Och jag är så sjukt trött, jag har nyss sovit en timme sen vi kom hem och mina ben bär mig knappt haha. Men otroligt skönt att ha gjort det och klarat det. Jag var bätte förberedd och tränad inför årets jämfört med förra året, trots det så blev tiden densamma typ. Det var sjuk motvind vissa sträckor, det kanske gjorde sitt. Vi slapp att springa i regn i alla fall. Istället så öser (då menar jag verkligen öser) regnet ner nu. Tur att man slipper gå ut.

Planerna för kvällen är ännu inte riktigt klara, kanske åker till Linnea i Luleå, kanske blir en lugn kväll i Boden... Just nu är mitt huvud och kropp för trött för att orka tänka. Jag vill bara ha mat i mig. Stackars pappa som får grilla i detta väder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0