23 maj!

Sådan tråkig dag. Regn, regn, regn. Fast förmiddagen var väldigt fin faktiskt. Jag hann med både promenad med Zorro och en springtur med pappa på Åberget innan det började regna i alla fall. Men satan vad tung jag är i kroppen och benen fortfarande. Det kändes som om jag smög fram i spåret. Jag hoppas det släpper snart.

Förresten så har dom lagt upp video på allas målgångar från loppen. Lite roligt faktiskt.
http://beta.marathon.se/racetimer?v=%252Fsv%252Frace%252Fshow%252F512%253Flayout%253Dmarathon 

Jo idag när jag haft en ovanligt tråkig dag så kom jag på att jag skulle börja sy ett pennfodral. Det kan ju vara bra att ha när jag pluggar tänkte jag istället för att ha pennorna löst i väskan. Så det är nästan klart. Det kommer upp en bild när det är helt färdigt. Jag vill ha mera tips på vad jag kan göra sånna här tråkiga dagar. Jag ska försöka fortsätta med att göra en fotobok från sydamerika. Den förra jag gjorde blev ju bara om Peru så jag har en hel del kvar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0