30 maj! skellefteå

Siste tentan skrevs på lördagmorgonen, oxidationer och reduktioner i kemin som inte alls gick bra. Men ett godkänt ska jag väl klara. Nu är det över för sommaren så jag väntar (och hoppas!) på att bli godkänd i allt nu bara.
Dirket efter tentan var skriven for jag och mamma med hund till Skellefte för besök hos mormor och morfar över helgen. En grå och trist helg som blev en väldigt skön och trevlig helg i Skeå. Jag hann gå en sväng på stan och shoppa lite, springa uppför vitbergsbacken, spela traditionellt kortspel, äta godmiddagar och promenera med morfar och hundarna. Mysig helg alltså. När jag kom hem igårkväll väntade dessuom paketet från HM, det gjorde kvällen ännu bättre.

Jag ska kila ut på en promenad med min lilla sötis som ligger bredvid mej och sover. Det går bättre och bättre att gå ut med han i koppel nu. Lilla Zorro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0