30 maj! Vårruset

Jag for till Luleå med pappa och sprang vårruset ikväll. Kul tävling med härlig stämning. Men jag gillar inte riktigt, är för kort för mej. Jag klarar inte av att ta ut mej på det sättet och springa hårt en kort sträcka. Jag är den där långspringaren som mal på länge. Det är två helt olika tröttheter man får uppleva och jag gillar den när man springer ett halvmara betydligt bättre.

Tiden blev ganska bra, under 21 minuter. Men jag var ändå inte nöjd. Det kändes sjukt tungt att springa och jag var allmänt missnöjd.






Jag försöker se taggad ut innan starten..



Kommentarer
Postat av: Linnea

Men 21 min var ju jättebra ju :D Tusan att jag skulle jobba!

2011-05-31 @ 01:05:19
URL: http://lin.nor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0