4 maj! en skön onsdag

Jag var och såg Red riding hood med tjejerna igår på bio. Den skulle ju vara väldigt lik Twilight samtidigt som den byggde på en klassisk saga, så det skulle bli kul att se hur den var. Och den var väldigt bra, men lite konstig ibland. Det bra var att man förstod aldrig vem som var varulven under hela filmen. Men se den tycker jag!





Just kommit hem från en löptur med lite intervaller och ska hoppa i duschen och äta lite lunch innan jag styr mot Unbyn för att träffa Anna. Ikväll blir det bodypump. Härlig onsdag med andra ord!

Träningen går väldigt bra just nu, allt känns bra och lätt och jag går framåt. Nu laddar jag för halvamaran i Luleåstadsmara 21 maj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0