4 maj!

Imorgon blir det att stiga upp 06.15 för att åka till skolan. Shit jag kommer knappt ihåg när jag for så tidigt till skolan sist. Jobbigt. Dessutom två sådana dagar på raken. Jag har för det mesta nu haft sköna dagar då jag börjat först kl 13. Men imorgon väntar fysik labb i typ 4 timmar och sen skriva två rapporter på det... Visst låter det roligt? Sedan väntar travjobb på kvällen och tre lektioner på fredag. Nä, nu längtar jag till helgen! Fast då väntar 10 timmars jobb i och för sig... Men vi får i alla fall en hund då! Stort plus där! En hund som vi ännu inte kommit på nått namn till. Jag tycker Rocky, Otto, Plexus är fina namn. Men så otroligt svårt det är att döpa en hund (ja människor också då, men dit har jag inte kommit än och det är jag glad för! :b). Mycket svårare att döpa en kille också. Det kändes lättare att döpa Rosita på något vis...

Nu borde jag verkligen krypa till sängs för att orka plugg och jobb! Godnatt på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0