6 maj! fridayyy

Fredag idag, underbart! Inte lika undebart att det var grått och regnade imorse. Imorgon är det lördag och vi ska hämta hunden, jag och mamma, innan jobbet. Gud så roligt! Jag kan inte riktigt förstå att vi ska ha en liten hund igen, det känns overkligt. Nu kommer jag typ inte vilja flytta, haha.

Jag sitter nu nyduschad efter en underbart god middag (köttfärssås och spagetti) och ett skönt spinning pass med Linnea. Jag konstaterar att jag inte har mycket kvar i skolan nu och att jag hade sista fysik lektionen idag! Nu återstår två kemideltentor, en fysikdeltenta samt tre labbrapporter som ska in (men två av dom är påbörjade och är snart inlämnade). Underbart! Nu hoppas jag bara att jag klarar allt. Just ja, glömde ju att jag har en fysik omtenta också... Hm.  

Trevlig fredag på er! Nu räknar jag ner tills jag får kliva upp imorgon, äta god frukost och vänta på att mamma ska hämta mej för färd mot luleå, hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0