11 november! 11 11 11

Den här dagen har jag lite väntat på, så speciell dag. Helst hade jag ju velat förlova mej eller gifta mej på en dag som denna. Nu har ju bara en chans till, 12/12-12, och det lär ju inte precis hända. Men ni som har möjligheten borde ju ta och göra det ett sånt här datum. Idag på CAD-föreläsningen så uppmärksammar några stycken kl.11.11.11.

Annars är det fredag idag och jag tar en lugn kväll efter beachvolleybollspel. Det behövs efter den inte lika lugna, men riktigt roliga kvällen igår.
Det som inte gjorde kvällen fullt lika bra var tentaresultaten som kommit och som jag gjorde misstaget att kolla på. Första tentan är en kugg, inte ens nära att klara den. Så under en period igårkväll och inatt var jag riktigt deppig och funderade på att hoppa av till och med. Jag vet att det är många som inte klarar den och att det inte gör något att kugga en tenta, men det känns ändå så jäkla surt och jobbigt att behöva plugga om allting igen. Sen känns det som att jag kommer kugga alla andra mattekurser också bara därför. Man ska inte tänka så, men jag gör tyvär det. Dessutom har jag bokat skidresa i slutet av jullovet, under omtentaperioden, som jag inte riktigt vet nu hur jag ska göra med.

Jag har varit på intervju inför sökningen av förening(ar) idag också. Intervjuer är alltid sjukt jobbiga och jag gillar inte det. Jag blir alldeles för nervös och pratar bara strunt i princip känns det som. Min avslutande fråga var vilken färg jag skulle ha och vilket "tryck" jag skulle ha ifall jag var en Mylittleponny. Jag svarade metallic-silver med rosa hår och med hjärta (för det är sött), en blixt (för de är coolt) och en snöstjärna (för jag gillar snö). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0