2 november! förklaring

Efter att ha fått kommentarer från Evelina om att hon inte förstår allt jag skriver så kommer här lite förklaringar till alla icke insatta i Chalmers osv vad det är jag skrivit om.
CAD är ett program för ritningar som används inom konstruktion och arkitektur och som vi läser en kurs i nu. Bis är även det en kurs (byggande i samhälle), en introuktionskurs till programmet där vi följer ett byggprojekt och skriver en rapport på.
Aspningen är det vi håller på med nu, den period då man testar på de olika föreningarna och sedan söker till dem.

På fredag ska jag hjälpa till att arrangera V6s (en av föreningarna) omsits och på lördag är det amejsing rejs. Båda är två aspningsaktiviteter. Sedan måste jag ta tag i matten igen, just nu ligger jag rätt mycket efter.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha tackar! ;)

2011-11-04 @ 11:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0