26 november!

Det har hänt lite sedan jag skrev sist i onsdags. I torsdags träffade vi Isex (industriell ekonomis sexmästeri) och myste och lekte lekar (= kepsa) och igår påbörjade vi overallfixningen med att färga våra overaller. Resultater ser ni nedan där dom hänger på tork i min dusch. Vi har en rolig vecka framför oss med att sy och måla på dom. Förresten så är dom rätt stora som det kanske syns, XL rättare sagt, benen går typ upp till mina bröst. Det ska bli kul att testa dom sen!

Min fot är mycket bättre nu men dagen när jag vaknade kunde jag knappt stödja på den. Jag har till och med varit en sväng på gymmet och promenerat på löpbandet och det kändes bra!
Nu ska jag försöka tagga för gasque ikväll efter min underbart goda köttfärssås- och spagettimiddag. Igår blev det blev en skön och mysig fredagkväll med tacos och filmmys.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0