2 november! kvällsgröt

Satan vad kul det är att spela innebandy! Två timmars innebandy i kårhuset med V idag igen. Bara smålagsspel, tre mot tre, riktigt jobbigt men riktigt roligt också. Två timmar känns inte alls länge, tiden bara rinner iväg och det är ju ett bra tecken på att man har roligt. Inga regler är de heller, förra onsdagen gick två klubbor sönder och det säger väl rätt mycket. Jag känner mig väldigt olagalig hälften av tiden, slag hit och dit och höga kubbor. Jag blir lite rädd om min egna klubba som jag fick hit nu i helgen. Det är nästan bara killar, tre tjejer var vi idag, så spelet går ju rätt fort. Men jag har fått höra av flera stycken att jag hänger med bra, att det syns att jag har spelat och att jag inte är rädd för att gå in i närkamper. Det är så kul att höra och man blir ännu mera peppad då!
Jag kom hem nyss, helt blöt av svett! Träningskläderna får hänga i duschen och torka över natten haha. Imorgon ska jag försöka tvätta, det vore verkligen på tiden! Havregrynsgröt med äppelmos har jag lagat mej också. Bra avslutning efter innebandypasset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0